دلم

.... امروز خیلی هواشو کرده

صدای قبلم خودم میشنوم

یه روزای یه لحظه های.........

دوباره

... دیشب منو مورد هدف قرار داد

ولی فقط نگاهش کردم

لبخندی زد

شب دوم پر

عکس برای اولین بار با دختر خاله ها

چه

.... سگوتی انگار هیچ کس نیست

اما یه نفر همیشه هست

این سگوت دوست دارم

حس من

 


از کجا آغاز کنم

گفتن ماجرایی را که یک عشق چقدر می تواند بزرگ باشد

ماجرای عاشقانه شیرینی را که از دریا کهن سال تر است

حقیقتی ساده درباره عشقی که او به می بخشد

از کجا آغاز کنم ؟

با اولین سلامش

به دنیای خالیم معنا داد

عشق دیگری دوباره نخواهد بود

زمانی دیگر او به زندگیم آمد و زندگی را زیبا کرد

او قلبم را پر می کند !

او قلبم را با چیزهای خاص پر می کند

با آوازهای فرشتگان ، با تصورات وحشی

او قلبم را با عشقی بزرگ پر می کند

که هر جا می روم با عشق او هیچوقت تنها نیستم

چه کسی می تواند تنها باشد ؟

به سوی دست هایش دست دراز می کنم ، او همیشه حاضر است

چقدر طول خواهد کشید ؟

آیا می توان عشق را با ساعات یک روز اندازه گرفت

اکنون جوابی ندارم ولی می توانم بگویم که

می دانم به او نیاز دارم تا زمانی که ستارگان همه خاموش شوند

و او باقی خواهد بود .

چقدر طول خواهد کشید ؟

آیا می توان عشق را با ساعات یک روز اندازه گرفت

اکنون جوابی ندارم ولی می توانم بگویم که

می دانم به او نیاز دارم تا زمانی که ستارگان همه خاموش شوند

و او باقی خواهد بود

( love story)

من

.... شدم سیبل هدف همه

چه کرد و چه میکنی وووووو

ولی هیچ کس از دورن  من خبر نداره

ولی سهراب واقعا تا شقایق هست زندگی باید کرد

من همینم

دوست دارم

اره دلم حواست